W przypadku zbycia przedmiotu ubezpieczenia, powiadom nas o tym w dogodny dla Ciebie sposób:
Powiadomienie o zbyciu powinno zawierać:
Uzupełnij adres gospodarstwa rolnego
Uzupełnij adres nieruchomości
Wprowadzonego kodu pocztowego nie znaleziono w naszej bazie.Wprowadź poprawny kod lub wpisz ręcznie swój adres.
Aby zgłosić sprzedaż/przeniesienie prawa własności przedmiotu ubezpieczenia, załącz skan dokumentu potwierdzającego to zdarzenie (np. oświadczenie o sprzedaży pojazdu, oświadczenie o sprzedaży nieruchomości).
Dopuszczalne formaty załączników: JPG/JPEG, BMP, PDF, TIF, PNG, GIF.Maksymalny rozmiar wszystkich załączników to 10MB.
W przypadku sprzedaży/przeniesienia prawa własności przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczającemu (zawierającemu umowę ubezpieczenia) przysługuje zwrot składki z tytułu umów ubezpieczeń:
Wskaż numer rachunku bankowego do zwrotu niewykorzystanej części składki
* Dane wymagane
Wystąpił błąd podczas generowania wydruku. Proszę spróbuj ponownie.
Nie można wygenerować wydruku - element został usunięty.